چلچلا- دل نبشته هایی از جنس شعر، نثر و ترانه

شعر- نثر- ترانه
چلچلا- دل نبشته هایی از جنس شعر، نثر و ترانه

این سایت حاوی دل نبشته های دوستان ما از سراسر دنیاست.
نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما همواره می تواند راهگشا باشد.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

هنوز

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶ ب.ظ

به یادت هستم و بازم تورو میخام صبح تا شب
برام این بهترین حاله تو آغوشت تجسم شم
هنوز دوس دارمت جونم بیا برگرد کنار من
به قلب من توجه کن منو نگذار به حال من
تو میگفتی یه وقتایی منم اونی که دنیاته
 چی شد رفتی تو از پیشم هنوز چشمم به عکساته
هنوز بازم یه وقتایی تو رو تو خونه میبینم
هنوز من مست موهاتم هنوز دلشوره میگیرم
هنوز دوس دارمت عشقم اینو هر لحظه می فهمم
چرا با این همه عشقم جدایی پس شده سهمم
با فکر دیدنت هر روز دارم از کوره در میرم
 برای من بمون عشقم منی که از همه سیرم
تو نزدیکی به چشمامو چقدر دوری تو از دستم
برای داشتنت صدها دعا و صد دخیل بستم
بیا و با من ساده تو یکبارم مدارا کن
خودت رو دست من بسپار تموم عمر تماشا کن

30-3-93

  • تخلص: بی نام

نظرات  (۵)

سلام 
نوشته هاتون رو خوندم جالب بودن
یه سوال در ابتدای سخن
نوشته ها ی خودتون هستن؟
پاسخ:
سلام
ممنون از اینکه وقت گذاشتین
از ایراداتش مشخصه دیگه
کاش نظر میذاشتین
  • سدنا جلالی
  • سلام افرین ب ذوقتون،اما فک میکنم علاوه بر ذوق و استعداد نوشتن بهتره یکم با تکنیکای ترانه نویسی اشنا شین و بیشتر بخونین.....!
    البته جسارتا
    از کارت مشخصه خوب میتونی تصویر بسازی فقط باید پخته تر کنی کاراتو و البته نکات نگارشی هم دقت کنی...
    یکم وزنو بهتر بشناسی
    مطالع مطالعه مطالعه........... :-)
    موفق باشی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از نظرتون
    متاسفانه نه فرصتشو دارم نه اینکه منبع خاصی که بتونم بهش تکیه کنم
    از طرفی هم فکر میکنم خوندن آثار دیگران باعث میشه همین مطالب کج و کوله ام رنگ کار اونا رو بگیره
    شعر پر محتواییه و با خیلی بامعنیه 
    یکم رو اوزان کار کنی خیلی بهتر میشه اما خوبه :)
    موفق باشی
    پاسخ:
    ممنونم
    شعرا بدون ویرایشه
    تو زمانهای محدودی که تو روز دارم تو گوشیم مینویسم
    سعیم اینه که اگه ایرادی رو متوجه شدم تو شعر بدی تکرارش نکنم
    خوشحال میشم اگه ایراداتو ذکر کنین
    موفق باشی دوست خوبم 
    پاسخ:
    ممنونم
    پره ایراده و من هم بی مطالعه
    خیلی قشنگه
    امیدوارم به زودی زود مقصود شعرات پیدا شه یخورده از حالت غم انگیز در اد
    موفق باشی

    پاسخ:
    ممنونم
    از ایراداش بگی ممنون میشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی