چلچلا- دل نبشته هایی از جنس شعر، نثر و ترانه

شعر- نثر- ترانه
چلچلا- دل نبشته هایی از جنس شعر، نثر و ترانه

این سایت حاوی دل نبشته های دوستان ما از سراسر دنیاست.
نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما همواره می تواند راهگشا باشد.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

صدای بارون

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۹ ب.ظ

صدای بارون که میاد

دلم تورو داد میزنه

میون این غریبه ها

اسمتو فریاد میزنه

صدای بارون که میاد

یاد زمستونم میاد

گرمای دستای تو که

منو میاورد توی باد

صدای بارون که میاد

دلم فقط تورو میخاد

تویی که عشق من بودی

منو میکشت اون خنده هات

بازم مثل همیشه من پنج مخالف میکشم

زیر صدای ناودونا رنج دقایق میکشم

زمستونا چه عالی بود وقتی کنار تو بودم

تمام کائنات رو به عشق تو می ستودم

الان دیگه تابستونم سرده واسم نمیدونم

منی که شعرامو دیگه واسه کسی نمیخونم

 

خونه ۵-۵-۹۲ ۰۰:۳۰

  • تخلص: بی نام

نظرات  (۳)

به به بسیار عالی
  • تخلص: بی نام
  • ممنون
    به امید فعالیت بیشتر شما
    اگه وبلاگت فعال شد آدرسشو بده لینکت کنم
    پاسخ:
    اره کم و بیش یه نیمچه فعاله 
  • احمد مذهبی
  • سلام
    بسیار خوش وقت شدم از خوندن شعرهات با کمال افتخار لینک شدید
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم احمد جان
    البته برخی از مطالب برای دوست خوبم روزبه هست. امیدوارم بتونیم مجموعه ای از دوستان رو اینجا جمع کنیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی