چلچلا- دل نبشته هایی از جنس شعر، نثر و ترانه

شعر- نثر- ترانه
چلچلا- دل نبشته هایی از جنس شعر، نثر و ترانه

این سایت حاوی دل نبشته های دوستان ما از سراسر دنیاست.
نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما همواره می تواند راهگشا باشد.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

چقدر بودنت را کم دارم

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۲۷ ب.ظ

 چقدر بودنت را کم دارم....

تو را بجای تمامی نامردمی ها میخواهم

تو آن احساس غریبی که آرامم می کند

تو همان امیدی که بخاطرت تحمل ها کرده ام

تو را آنگونه که قلبم می تپد دوست دارم

ای درد دوست داشتنی من

کجایی تا سر به درگاهت نهم

اشارتی بنما

من همه خواهم آمد

بخاطر گریه های نیمه شب

بخاطر بالشت های خیس

تو را به همه تنهاییم سوگند می دهم

بیا

بیا و مرا در آغوشت بگیر تا هق هقم آرام گیرد

بیا تا حسرت تمامی آغوش هایی که حس نکرده ام را برایت بازگو کنم

بیا ای عشق من

بیا تا همه ساعات از آن ما گردند

بیا و این حال عجیب عصر جمعه را از روزهایم برکن

شب ها با یاد تو دورانی داشتم

یادت هست؟

یادت هست آن شب های سرد زمستان که زیر پتو صدایت می کردم؟

یادت هست زیر دوش برایت گریه می کردم؟

تو امید همه فرداهای منی

بیا

بیا تا دنیا آرام گیرد

بیا تا همه ببینند گوهرم را

بیا تا از زیر بار پچ پچ ها و تیر نگاه ها نجات یابم

بیا تا دیگر دیوانه خوانده نشوم

تا دیگر نگویند لیاقت ندارم

تو تنها امیدمی در همه این ناملایمتها

امید من مرا بخوان

مرا بخوان و با خود از این شهر دروغ زده ببر

مرا ببر به جایی که نه دروغی باشد و نه خیانتی


25.10.91 00:00 خونه

  • تخلص: بی نام

نظرات  (۲)

 دلنشین بود
پاسخ:
ممنون
خیلی جای خالیت احساس میشه....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی