چلچلا- دل نبشته هایی از جنس شعر، نثر و ترانه

شعر- نثر- ترانه
چلچلا- دل نبشته هایی از جنس شعر، نثر و ترانه

این سایت حاوی دل نبشته های دوستان ما از سراسر دنیاست.
نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما همواره می تواند راهگشا باشد.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

گاهی ...

يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۶ ب.ظ

گاهی جمله ای، حالتی، نگاهی، تو را به خاطرم می آورد...
برای دیدنت آماده میشوم
به آینه که می رسم ناگهان خنده هایم محو میشوند...
خمیدگی در من موج میزند
چشمهایم باد کرده
صورتم خشکیده
گلویم می سوزد
به خودم می آیم
آری
تو رفته بودی
این را تمام من فریاد می زند
به یاد فریادهای سکوتم
به یاد بغض های مانده ام
و آخرین قرار می افتم
قرار بود مشکی بپوشی و من سپید
بدنبال پیرهن سپیدم می گردم
به تن میکنم و عطر مورد علاقه ات را میزنم
شوری عجیب گرفته ام
به سریعترین شکل آماده میشوم
یادم رفت
گفته بودی موهایم را کج بگیرم
شانه ام را میگیرم
و ....
باز هم آینه
تو
رفته
بودی...

  • تخلص: بی نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی