چلچلا- دل نبشته هایی از جنس شعر، نثر و ترانه

شعر- نثر- ترانه
چلچلا- دل نبشته هایی از جنس شعر، نثر و ترانه

این سایت حاوی دل نبشته های دوستان ما از سراسر دنیاست.
نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما همواره می تواند راهگشا باشد.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

باز واسه اون

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷ ب.ظ

 

 

باز دارم واسه اون می نویسم

باز می خندم با چشمای خیسم

باز من و خاطرات قدیمی

باز یه احساس گرم و صمیمی

باز یه دل پر درد و افسوس

باز یه آه و یه بغض درون سوز

باز من و خاطرات گذشته

باز دوست دارم های نوشته

باز صداشو نگاشو میبینم

باز میخام واسه اون من بمیرم

باز داره دل میگیره بهونه

باز حواسم همش پیش اونه

باز به یادش همش مست مستم

باز دارم اونو من می پرستم

باز دلم داغونه غرق خونه

باز بدون اونم من تو خونه

۹-۱-۹۳. ۰۰:۴۰

  • تخلص: بی نام

نظرات  (۱)

لحظات و دقیقه‌ها در حال سپری شدن است و از کودکانی که همگی آیه «امن یجیب...» می‌خواندند، دیگر صدایی جز ناله‌های حبس شده در گلو و اشک‌های فروخورده نمی‌آید. کودکان آستین بر دهان گرفته در کنار مولای سر بر دیوار نهاده، در داغ این مصیبت عظیم، همچون ابر بهار می‌گریند...
ادامه در ...
حرف دل !...
منتظر نظرات زیبای شما هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی