چلچلا- دل نبشته هایی از جنس شعر، نثر و ترانه

شعر- نثر- ترانه
چلچلا- دل نبشته هایی از جنس شعر، نثر و ترانه

این سایت حاوی دل نبشته های دوستان ما از سراسر دنیاست.
نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما همواره می تواند راهگشا باشد.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

عشق ماه

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۲۵ ق.ظ

 

چون ماه بر قلبم فتادی نازنینم

تو در میان آسمان، من در زمینم

هر لحظه می بوسم تو را من در کف دست

گویی میان عاشقان، من برترینم

------------------------

هر شب برایت کاسه ای از آب کردم

خود را بخشکاندم، تو را سیراب کردم

گویی تویی تنها ستاره، تک نگارم

من در بر تو عالمی را خواب کردم

------------------------

دیدم شبی افتاده ای نالان و افتان

بر دوش او سفاله ای از آب باران

می گفت عمری را به سقایی ستاندم

آنجا به کارت مانده بودم مست و حیران

------------------------

تو بر همه لب تشنگان رخ می نمودی

تنها نه من را، عالمی را خل نمودی

بشکستم و آبم به روی خاک افتاد

آنجا ز هر جنبنده ای دل می ربودی

------------------------

دنیا برایم تیره و پست و سیاه شد

آن عشق زیبایم چرا آخر تباه شد

آمد ندا از آسمان ای غافل دل

آن ماه من بودم تو را صد اشتباه شد

۱۵-۱-۹۳.  ۱:۲۰

  • تخلص: بی نام

نظرات  (۱)

  • گل بارون زده
  • سلام . وبلاگ خوبی دارین. با آرزوی موفقیت 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی