چلچلا- دل نبشته هایی از جنس شعر، نثر و ترانه

شعر- نثر- ترانه
چلچلا- دل نبشته هایی از جنس شعر، نثر و ترانه

این سایت حاوی دل نبشته های دوستان ما از سراسر دنیاست.
نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما همواره می تواند راهگشا باشد.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دارم میرم

چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹ ب.ظ

دارم میرم ولی بدون، بدون تو نمیمونم
تو حسرت نداشتنت، همش یجوری داغونم
دارم میرم ولی همش، کنار یادت میمونم
بذار همه هرچی بگن، تهش میگن من دیوونم
میون این آدمکا فقط منم که دیوونم
برام تو بهترین کسی خودم اینو خوب میدونم
دارم میرم ولی همش بغضمو خب می پوشونم
دوای دردمی ولی اینجوریا نمیتونم
 تموم خاطراتمون میفته هر شب به جونم
یه بختکه بزرگیه، بدون تو نمیتونم
کاشکی میشد تو باشی و منم کنارت بمونم
اما نشد بی معرفت، گذاشتی تنها بمونم
۸-۹-۹۳.  ۰۰:۰۰

  • تخلص: بی نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی