چلچلا- دل نبشته هایی از جنس شعر، نثر و ترانه

شعر- نثر- ترانه
چلچلا- دل نبشته هایی از جنس شعر، نثر و ترانه

این سایت حاوی دل نبشته های دوستان ما از سراسر دنیاست.
نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما همواره می تواند راهگشا باشد.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آذر

پنجشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ب.ظ

دیگر مشکوک شده ام
به بی خوابی هایم
به نا آرامی هایم
به بغض های بی مقدمه
به ...
هوای دلم هم آذر ماهی شده
بارانی و ســــــــــرد...
و مدتــــــــــهاست این حال و هوای ماه تولد من است
به انتظار آمدن یلدا باز هم صبر میکنم
شاید امسال آن دختر سیاه موی با آمدنش همه چیز را عوض کند
17-9-94   ۱:30

  • تخلص: بی نام

نظرات  (۲)

اره خدایی من خودم آذری ام و همه ی اینا برام صدق میکنه
دقیقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی