چلچلا- دل نبشته هایی از جنس شعر، نثر و ترانه

شعر- نثر- ترانه
چلچلا- دل نبشته هایی از جنس شعر، نثر و ترانه

این سایت حاوی دل نبشته های دوستان ما از سراسر دنیاست.
نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما همواره می تواند راهگشا باشد.

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شفق دل

جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴ ق.ظ

تا می خواهم تو را توصیف کنم، تصویر مبهمت در ذهنم نقش می بندد. تصویری که هیچگاه از آن من نشده...
اما
اما صدایت دائما در سرم می نوازد و مرا مدهوش می کند، لبخند مهربانت و چال گوشه لبت هنوز مرا در خود نگه داشته. برق چشمانت همچون شفقی بر آسمان شب دلم جلوه می کند و جاه طلبانه خود را به رخ می کشد.
آری
تو همانی که در بهشت وعده داده شده اما دنیا را برایم جهنم نموده. بیا تا در دو جهان دورت بگردم. بمان تا عاشقانه هایم را نثارت کنم و لب بگشای تا تو را ستایش کنم.
١-٥-٩٥ ١:٠٠
#سید_مجتبی_قاسمی

  • تخلص: بی نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی